Lees verder
Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.
Meer over Jos BurgersNo Budget Marketing
Het slimme alternatief voor het vinden en binden van klanten
Samenvatting
Wilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? 'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
In 'No Budget Marketing' laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.
U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media.Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!
Is 'No Budget Marketing' dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken. Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, 'No Budget Marketing' is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.
Specificaties
Expertrecensies (1)
Lees verder
Over Jos Burgers
Inhoudsopgave
1. Wat is No Budget Marketing en hoe werkt 't?
1.1 Dit is geen boek tegen reclame
1.2 Het belang van mond-tot-mondreclame?
1.3 Meer en minder geloofwaardige mond-tot-mondreclame
1.4 De werking van No Budget Marketing
1.5 Realiseer zes doelstellingen tegelijk
2. Waarom No Budget Marketing steeds belangrijker wordt
2.1 De effectiviteit van massamedia neemt af
2.2 Internet maakt markten transparanter
2.3 De klant weet het vaak ook niet meer
2.4 Technologie en wetgeving schieten de klant te hulp
2.5 Waarom Budget Marketing populair zal blijven
3. De vijf pijlers onder No Budget Marketing
3.1 Moeilijk, maar de moeite waard
3.2 Pijler 1. Lever onderscheidende klantwaarde
3.3 Pijler 2. Overtref de verwachten van klanten
3.4 Pijler 3. Investeer in ambassadeurs
3.5 Pijler 4. Maak de eerste kennismaking onvergetelijk
3.6 Pijler 5. Laat prospects ervaring met u opdoen
4. Optimaliseer uw No Budget Marketing-strategie
4.1 Ga met uw klanten in gesprek
4.2 Zet klachten om in complimenten
4.3 Versterk de effecten van mond-tot-mondreclame
4.4 Investeer vooral in waardevolle klanten
5. No Budget Marketing ondersteunen met traditionele middelen
5.1 Maak uw marketingbudget meer rendabel
5.2 Zorg voor een eenduidige boodschap
5.3 Haal meer profijt uit uw ambassadeurs
5.4 Maak uw marketingmiddelen No Budget Marketing-proof
5.5 U hoeft het niet allemaal alleen te doen
5.6 Tot besluit
Inspiratiebronnen
Over de auteur
Register
Mensen die dit boek kochten, kochten ook...
Net verschenen
Rubrieken
- aanbestedingsrecht
- aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
- accountancy
- algemeen juridisch
- arbeidsrecht
- bank- en effectenrecht
- bestuursrecht
- bouwrecht
- burgerlijk recht en procesrecht
- europees-internationaal recht
- fiscaal recht
- gezondheidsrecht
- insolventierecht
- intellectuele eigendom en ict-recht
- management
- mens en maatschappij
- milieu- en omgevingsrecht
- notarieel recht
- ondernemingsrecht
- pensioenrecht
- personen- en familierecht
- sociale zekerheidsrecht
- staatsrecht
- strafrecht en criminologie
- vastgoed- en huurrecht
- vreemdelingenrecht