Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
41 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands140 blz.9789462201415 1e druk 26-3-2015
andere uitgaves beschikbaar
'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.  Meer
27,50
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands192 blz.9789033495397 1e druk 6-3-2018
Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen.  Meer
48,-
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackNederlands164 blz.9789089538840 1e druk 25-3-2016
Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan.  Meer
41,50
Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
paperbackNederlands216 blz.9789401490658 1e druk
Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren.  Meer
34,99
26,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
23% KORTING
gebondenNederlands159 blz.9789055943586 1e druk 18-12-2008
'Calimeromarketing' is een marketingboek dat speciaal is geschreven voor de Calimero's van het bedrijfsleven: de honderdduizenden kleine ondernemers, zzp'ers en freelancers die Nederland telt.  Meer
19,95
14,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
26% KORTING
e-bookNederlands82 blz.9789490903015 1e druk
In dit boek bundelt Rob van Nes relevante onderwerpen voor internationaliserende ondernemingen, schat bestaande publicaties op hun waarde, nuanceert en brengt keuzeopties aan.  Meer
24,50
Direct te downloaden
paperbackNederlands428 blz.9789058754240 4e druk 15-4-2016
Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing.  Meer
74,95
51,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
31% KORTING
paperbackNederlands240 blz.9789492790422 1e druk 2-2-2023
Dit boek skipt alle blabla en geeft je een simpele formule om je bedrijf snel te laten groeien. Stop met willekeurige marketingacties en volg consequent een betrouwbaar plan.  Meer
24,99
Verwachte levertijd ongeveer 2 werkdagen
paperbackEngels244 blz.9780273719953 1e druk 1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?  Meer
30,94
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels289 blz.9780470827413 1e druk
'ROI of Social Media' legt de tactieken en hulpmiddelen bloot die worden gebruikt binnen de grootste en meest succesvolle bedrijven en agentschappen voor het monitoren en de te nemen maatregelen bij return on investment in social media.  Meer
39,08
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels224 blz.9781118964965 14-4-2015
We willen allemaal de juiste antwoorden en oplossingen voor zeer reële en dringende uitdagingen waarmee onze organisaties worden geconfronteerd.  Meer
36,26
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
61,50
25,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
58% KORTING
paperbackEngels213 blz.9780071373586 1e druk 13-12-2000
Een onderneming moet zich kunnen inleven in de wensen en problemen van de mogelijke klant. Daarbij gaat het niet alleen gaat om eigen plus- en minpunten, maar ook om die van de concurrent.  Meer
23,94
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackEngels248 blz.9780241961643 1e druk 23-2-2012
Doordat de maatschappij meer en meer geglobaliseerd is en geobsedeerd wordt door de virtuele wereld lopen ondernemingen het gevaar het belang van de lokale markt te onderschatten.  Meer
23,94
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels210 blz.9780201407198 2e druk
In ontwapenend simpele maar uitdagende termen laten de auteurs u zien wat er nodig is om marktleider te worden en te blijven, in een steeds ingewikkelder wereld.  Meer
20,74
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels637 blz.9780199569458 1e druk 1-1-2011
'The Oxford Handbook of Strategic Sales and Sales Management' is een uitgebreid overzicht voor aanstaande academici op het gebied van verkoop en marketingbeheer.  Meer
173,14
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels240 blz.9780230342262 1e druk
Waarom betaalt de consument een hogere prijs voor een merk? Is het de kwaliteit, de look en feel, of is het sociale status? Nigel Hollis gelooft dat het een samenspel is.  Meer
25,39
In herdruk, verschijningsdatum onbekend
paperbackEngels464 blz.9780273693987 4e druk
Deze vierde editie van 'Marketing Management and Strategy' is een beknopte, praktische managementgids met de laatste ideeën op het gebied van marketing en strategie.  Meer
99,34
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
paperbackEngels218 blz.9780273714200 1e druk
Wat is een merk of brand? Is een logo een merk? Is niet alles een merk tegenwoordig? Zij brands 'goed' of zijn ze 'slecht'? Heb ik eigenlijk een merk nodig?  Meer
26,14
Verwachte levertijd ongeveer 11 werkdagen
gebondenEngels1744 blz.9781405161787 1e druk
Met meer dan driehonderd bijdragen van honderden experts is 'Wiley International Encyclopedia of Marketing' een van de belangrijkste naslagwerken die er over marketing te krijgen zijn.  Meer
988,67
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Sale