
Lees verder
'Beyond the Familiar' biedt bedrijven een praktisch framework bij het bereiken van organische groei voor de lange termijn. In deze uitgave hebben de auteurs een focus op klant en innovatie en geven zij een aantal specifieke adviezen en voorbeelden hoe u:
- duidelijke en relevante beloften kunt doen aan uw klanten
- aan klantvertrouwen kunt bouwen door een betrouwbare levering
- voorop kunt lopen door met regelmaat te innoveren
- dit alles kunt ondersteunen met een open organisatiecultuur
organische groei duurzaam concurrentievoordeel klantwaarde klantenbinding marketing innovatie continue verbetering merkvertrouwen klantbeloften strategie net promotor score winstgevende groei ondernemerschap merkontwikkeling organic growth model marketing hypes strategisch management concurrentie first mover advantage marketingtheorie consumententrends social media organisatie klanttevredenheid succesfactoren waardepropositie merkstrategie marketinginzichten ondernemen marktaandeel
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books