,

The Dynamics of Business Behavior

An Evidence–Based Approach to Managing Organizational Change

Specificaties
Gebonden, 272 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 1e druk, 2024
ISBN13: 9781394196562
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Juridisch : Management
John Wiley & Sons 1e druk, 2024 9781394196562
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen

Samenvatting

Discover practical and relevant insights from behavioral science you can apply immediately to manage change in your organization In The Dynamics of Business Behavior: An Evidence-Based Approach to Managing Organizational Change, cognitive neuropsychologist Philip Jordanov and entrepreneur Beirem Ben Barrah deliver an eye-opening new treatment of how to create organizational change with an evidence-based approach. The book includes interviews with more than 40 industry professionals across 15 sectors from companies like Johnson & Johnson and the three biggest Dutch banks discussing change approaches, challenges, and interventions to help bridge the gap between theory and practice. Readers will find useful step-by-step guides on eighteen interventions for six change areas, including psychological safety for stakeholder engagement and re-anchoring for leadership support. This book also discusses: • The importance of strategic planning and risk management in DEI efforts through surveys and focus groups, yearly health scans, and qualitative and quantitative data • The most common myths that leaders accidentally buy into as they guide their organizations • Case studies of contemporary companies overcoming challenges using brain and behavior science A startlingly insightful and, at times, counterintuitive guide to implementing behavioral science in real-world organizations, The Dynamics of Business Behavior: An Evidence-Based Approach to Managing Organizational Change will earn a place on the bookshelves of managers, executives, directors, entrepreneurs, founders, marketers, department heads, salespeople, and other business leaders.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781394196562
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:272
Druk:1
Verschijningsdatum:5-4-2024
Hoofdrubriek:Management

Over Philip Jordanov

Philip Jordanov is de lead gedragswetenschapper bij Neurofied. Met een specialisatie in cognitieve psychologie en neurowetenschap, begeleidt hij organisaties op het gebied van cultuurverandering, (digitale) transformatie en leiderschapsontwikkeling. Hij helpt leidinggevenden verandering concreet en mensgericht te maken. Naast zijn werk als adviseur geeft hij gastcolleges op universiteiten over gedragsverandering in de praktijk. Ook staat hij regelmatig op het podium, waar hij samen met zijn broer gypsy jazz speelt. Samen met Beirem Ben Barrah leidt hij Neurofied, een bureau in gedragsgericht verandermanagement. Neurofied helpt organisaties veranderen, ontwikkelen, groeien en innoveren met wetenschappelijke inzichten en interventies. Hun team van gedragswetenschappers en praktijkexperts leidt training-, consulting- en verandertrajecten bij organisaties als Johnson & Johnson, Novo Nordisk en de Rijksoverheid. Meer weten? Kijk op neurofied.com.

Andere boeken door Philip Jordanov

Over Beirem Ben Barrah

Beirem Ben Barrah is de Nederlands-Tunesische oprichter en CEO van Neurofied. Hij studeerde International Business Administration aan de Vrije Universiteit Amsterdam (en Kansai Gaidai University), haalde medailles op Europees en Wereldkampioenschappen karate en is sinds zijn achttiende zelfstandig bedrijven aan het bouwen. Hij leest jaarlijks tientallen boeken over ondernemerschap, gedragswetenschap, technologie en vastgoed om onderliggende patronen tussen disciplines te ontdekken. Een paar van zijn andere passies zijn wing chun kung fu, hardlopen, programmeren en houtbewerken. Samen met Philip Jordanov leidt hij Neurofied, een bureau in gedragsgericht verandermanagement. Neurofied helpt organisaties veranderen, ontwikkelen, groeien en innoveren met wetenschappelijke inzichten en interventies. Hun team van gedragswetenschappers en praktijkexperts leidt training-, consulting- en verandertrajecten bij organisaties als Johnson & Johnson, Novo Nordisk en de Rijksoverheid. Meer weten? Kijk op neurofied.com.

Andere boeken door Beirem Ben Barrah

Net verschenen

Rubrieken

    Personen

      Trefwoorden

        The Dynamics of Business Behavior