Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
E-Books Strategisch management De onweerstaanbaarheidstheorie
De onweerstaanbaarheidstheorie
Jan Heuvel

Jan Heuvel is directeur strategie & innovatie bij SAMR Marktvinders. Hij stond als consultant aan de basis van talrijke vernieuwende en bewezen succesvolle concepten voor dienstverlenende organisaties in binnen- en buitenland.

Meer over Jan Heuvel
De onweerstaanbaarheidstheorie - Verleid en scoor bij je klant Jan Heuvel 25 juni 2019 Wat koop je zelf liever? Een ijskoude kloon, of een merk of product waarbij je voelt: ‘Hee, dat gaat over mij!' Waarom is de wereld dan zo vol klonen? Lees het volledige artikel
E-book
Jan Heuvel

De onweerstaanbaarheidstheorie

Verleid en scoor bij je klant

Specificaties
E-book, 152 blz. Epub met watermerkbeveiliging | Nederlands
Boom | 1e druk, 2019
ISBN13: 9789024427383
Rubricering
Juridisch : Management
Boom Epub met watermerkbeveiliging 1e druk, 2019 9789024427383
Paperback | NL € 29,95 E-book | NL € 23,95
Direct te downloaden
23,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit e-book
Samenvatting Specificaties Recensies Interviews en artikelen Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Nu alles een commodity wordt, zit er maar één ding op: vernieuwen en zo een onweerstaanbaar bedrijf worden.

De Onweerstaanbaarheidstheorie geeft inzicht in en oplossingen voor de belangrijkste vraag waarmee bedrijven worden geconfronteerd: hoe kun je ontsnappen aan de commodity-valkuil? Het goede nieuws is: je kunt het zelf. Mensen zien maar een op de zeven merken als onmisbaar in hun leven. De rest is commodity. Hoe word en blijf je als bedrijf en als merk relevant in een situatie waarin concurrenten inzetten op de race to the bottom en waarin de wereld ook nog eens verandert met de snelheid van het geluid?

Om hieruit te ontsnappen, moet je anders gaan denken. Innoveren dus. Innovatie wordt door velen gezien als het exclusieve domein van een elite van creatievelingen en technici. Een kostbare denkfout: je eigen potentieel is ongelofelijk sterk. Iedereen die empathisch kan denken en die het juiste kookboek heeft, kan komen tot baanbrekende businessconcepten.

'De Onweerstaanbaarheidstheorie' is zowel een strategieboek als een inspiratieboek. Het maakt innovatiedenken inzichtelijk en laat concrete innovatiekansen zien. Primair geschreven voor dienstverlenende bedrijven, maar even relevant voor de producten- en de non-profitsector, en de overheid. Dit boek is bedoeld om gezonde business te creëren en de wereld een beetje beter te maken voor ons allemaal.

Trefwoorden

innovatie   onderscheidend vermogen   strategie   marketing   commodity-valkuil   onweerstaanbaarheidstheorie   merkpositionering   klantervaring   klantwaarde   empathisch denken   waardecreatie   serviceconcept   disruptie   bedrijfs-dna   digitale transformatie   organisatie-dna   diensteninnovatie   circulair businessmodel   merkidentiteit   platform business model   productinnovatie   emotionele verbinding   marketinginnovatie   klantbeleving   product-as-a-service   customer transformation   baanbrekend inzicht   strategic sweetspot   kunstmatige intelligentie   differentiatie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789024427383
Taal:Nederlands
Bindwijze:e-book
Beveiliging:watermerk
Bestandsformaat:epub
Aantal pagina's:152
Uitgever:Boom
Druk:1
Verschijningsdatum:1-5-2019
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (2)

recensie
De onweerstaanbaarheidstheorie - 'Leesbaar, grappig, gestructureerd en concreet'
Elly Stroo Cloeck | 29 augustus 2019
Zou je jouw dienst kunnen innoveren? Bijvoorbeeld door het (gedeeltelijk) te vervangen door een gestandaardiseerd product? Er zo een Service-As-A-Product van kunnen maken door AI te gebruiken?
Lees verder
recensie
De onweerstaanbaarheidstheorie - 'Praktisch en veel voorbeelden'
Sjors van Leeuwen | 19 juni 2019
Product, prijs en kwaliteit zijn steeds minder onderscheidend in het gevecht om de klant. Nu alles een commodity wordt, zit er maar één ding op: vernieuwen en zo een onweerstaanbaar bedrijf worden. Dat is de boodschap van het boek De onweerstaanbaarheidstheorie.
Lees verder

Over Jan Heuvel

Jan Heuvel is directeur strategie & innovatie bij SAMR Marktvinders. Hij stond als consultant aan de basis van talrijke vernieuwende en bewezen succesvolle concepten voor dienstverlenende organisaties in binnen- en buitenland. Voor bijvoorbeeld Triodos Bank, NN Group, Independer, PsyQ, Spoorwegmuseum, Achmea en de Consumentenbond.

Andere boeken door Jan Heuvel

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Inleiding 9

THE BAD NEWS
Commodity is een hardnekkig fenomeen

1. De commodity-valkuil heeft twee vaders 15
-Over rationaliteit en digitalisering
2. Commodity – dat zijn we zelf 19
-Kijk naar je managerial self en wees eerlijk
3. Het diensten-disaster 23
-Juist voor serviceverleners is het vinden van een unieke plek cruciaal én ongelofelijk moeilijk The good news

THE GOOD NEWS
Commodity is te tackelen

4. Onweerstaanbaar is maakbaar 29
-Denk als een driesterrenchef
5. Onweerstaanbaar is definieerbaar 31
-De vijf ingrediënten
6. Eenvoud is onweerstaanbaar en te beredeneren 47
-Complexiteit is vijand nr. 1
7. Wie jij bent, maakt je onweerstaanbaar 51
-Jouw DNA is uniek: vind het, benoem het en gebruik het
8. Anders kijken, anders denken: nieuwe marktkansen ontdekken 61
-Maar liefst twaalf (12!) manieren om een baanbrekend inzicht te krijgen
9. De drie onweerstaanbare benefits van je strategic sweetspot 77

DE ONWEERSTAANBAARHEIDSTHEORIE
Vijftien concrete ontsnappingsroutes

START
10. De drie grote ontsnappingsroutes 85
11. De twee niveaus waarop je het verschil kunt maken 87

GAME ON!
12. Je kiest ontsnappingsroute 1: productinnovatie 95
13. Je kiest ontsnappingsroute 2: service-innovatie 105
14. Je kiest ontsnappingsroute 3: marketinginnovatie 119

Epiloog 141
Over de auteur 143
Eindnoten 145

Vergelijkbare boeken

  • The offer you can’t refuse
    Steven Van Belleghem
    The offer you can’t refuse
    € 29,99
  • Essentie van dienstenmarketingmanagement
    Ton Borchert
    Essentie van dienstenmarketingmanagement
    € 59,95
  • De difference map
    Bernadette Jiwa
    De difference map
    € 13,99
  • Excelleren in service
    Jean-Pierre Thomassen
    Excelleren in service
    € 49,95
  • De disruptieparadox
    Menno Lanting
    De disruptieparadox
    € 24,99
  • De Customer Leader
    Rudy Moenaert
    De Customer Leader
    € 34,99

Anderen die dit e-book kochten, kochten ook

  • KPI's die wél werken
    Peter Geelen
    KPI's die wél werken
    € 34,90
  • Corporate Rebels
    Joost Minnaar
    Corporate Rebels
    € 22,99
  • Nooit meer managen - Waarom een integrator geld bespaart en winst oplevert
    Angélique Piternella
    Nooit meer managen - Waarom een integrator geld bespaart en winst oplevert
    € 28,99
  • Hoe makkelijk kun je het maken?
    Jasper van Kuijk
    Hoe makkelijk kun je het maken?
    € 24,99
  • Kunstwerkt - Succesvol innoveren met de kunstenaarsmindset
    Janine van Iperen
    Kunstwerkt - Succesvol innoveren met de kunstenaarsmindset
    € 25,50
  • Morele dilemma's in de boardroom
    Mijntje Lückerath-Rovers
    Morele dilemma's in de boardroom
    € 32,50

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De onweerstaanbaarheidstheorie

        De onweerstaanbaarheidstheorie
        Jan Heuvel
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        De onweerstaanbaarheidstheorie

        Verwijder uw beoordeling