Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Juridische boeken
Alle juridische boeken
  • Aanbestedingsrecht
  • Aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • Accountancy
  • Algemeen juridisch
  • Arbeidsrecht
  • Bank- en effectenrecht
  • Bestuursrecht
  • Bouwrecht
  • Burgerlijk recht en procesrecht
  • Europees-internationaal recht
  • Fiscaal recht
  • Gezondheidsrecht
  • Insolventierecht
  • Intellectuele eigendom en ict-recht
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Milieu- en omgevingsrecht
  • Notarieel recht
  • Ondernemingsrecht
  • Pensioenrecht
  • Personen- en familierecht
  • Sociale zekerheidsrecht
  • Staatsrecht
  • Strafrecht en criminologie
  • Vastgoed- en huurrecht
  • Vreemdelingenrecht
Overige boeken
Alle overige boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091959
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091959
Boeken Marketing Komt een klant bij de kassa
Komt een klant bij de kassa
Saskia Lips

Saskia Lips is al ruim 20 jaar adviseur voor management en leidinggevenden. Samenwerkingsvraagstukken bekijkt zij vanuit de context waarin en waarmee moet worden gewerkt. Op die context passen medewerkers namelijk hun gedrag aan. Managers en Leidinggevenden zijn dan ook vooral contextmakers. Het is de meest schuldvrije manier van leidinggeven en werkt bevrijdend voor zowel manager als medewerker.

Meer over Saskia Lips
Saskia Lips

Komt een klant bij de kassa

Winkelervaringen van een superklant

Specificaties
Gebonden, 157 blz. | Nederlands
Reality Bites Publishing | 2e druk, 2012
ISBN13: 9789490783259
Rubricering
Juridisch : Management
Reality Bites Publishing 2e druk, 2012 9789490783259
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Wat maakt elke winkel, ook in moeilijke economische omstandigheden, tot een succes?

Saskia Lips heeft jarenlang het shoppen gecultiveerd tot een wetenschap. Als superklant ondersteunt ze sinds 2000 individuele winkels en retailketens in alle branches om zich zo goed mogelijk te richten op de klant. Haarscherp brengt ze de kansen en bedreigingen in beeld en geeft zij de wapens waarmee elke winkel succesvol kan zijn.

In een frisse en humoristische stijl schetst ze talloze praktijkvoorbeelden waarvan winkeleigenaars en -personeel zonder uitzondering beweren dat het bij hen niet voorvalt en waarvan elke klant weet dat het voortdurend gebeurt. In dit boek geeft ze alle tips en oplossingen prijs.

Wie het boek 'Komt een klant bij de kassa' serieus ter harte neemt, heeft niet alleen uren leesplezier, maar creëert ook een zaak waar klanten massaal en met plezier hun geld besteden.

Trefwoorden

klantbeleving   retail   verkopen   klantgerichtheid   winkelcommunicatie   klantvriendelijkheid   winkelervaring   personeel   verbodsborden   klantloyaliteit   management   winkelsfeer   klantenservice   klantcommunicatie   klantpsychologie   klantbinding   winkelimago   klanttevredenheid   klantwaarde   ondernemerschap   winkelpersoneel   klantperspectief   marketing   mystery shopping   commerciële communicatie   klantverbinding   winkelgedrag   communicatie   detailhandel   winkelbeleving  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789490783259
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:157
Uitgever:Reality Bites Publishing
Druk:2
Verschijningsdatum:7-6-2012
Hoofdrubriek:Management

Expertrecensies (5)

recensie
Komt een klant bij de kassa
Amber Zwartbol | 15 december 2011
Met 'Komt een klant bij de kassa' heb je een aardig boekje in handen. Lees je het boek als manager of winkelpersoneel, dan word je gedurende 21 hoofdstukken stap voor stap meegenomen door je eigen winkel. Auteur Saskia Lips, die zichzelf in het boek 'superklant' noemt, geeft een kijkje in haar leven als klant.
Lees verder
recensie
Komt een klant bij de kassa
Mark van Heijningen | 8 november 2011
'Komt een klant bij de kassa' belooft - met verwijzing naar Kluun - een gigantische bestseller te worden. Door veelvuldig gebruik van uitvoerig beschreven eigen winkelervaringen en genoeg witruimte, kun je dit boek in één adem uitlezen. Maar anders dan Kluun maakt schrijfster Saskia Lips weinig emoties bij mij los. Misschien kunnen mensen die graag 'winkeltje spelen' wel wat van de praktische tips opsteken. Het gebrek aan diepgang en onderbouwing zullen zij waarschijnlijk niet missen.
Lees verder
recensie
Komt een klant bij de kassa
Sjors van Leeuwen | 21 oktober 2011
Donkere wolken pakken zich samen boven het winkellandschap. Steeds meer mensen shoppen online en laten de fysieke winkel voor wat die is. Tel daarbij de gevolgen van de economische crisis en het is duidelijk dat winkeliers het moeilijk hebben. De klant als koning behandelen, is dan het met minste dat je moet doen om je winkel tot een succes te maken. In 'Komt een klant bij de kassa' schrijft Saskia Lips vanuit haar rol als 'superklant' hoe winkeliers het succes van hun winkel kunnen vergroten door de klant nog meer centraal te stellen.
Lees verder
recensie
Komt een klant bij de kassa
Corine van Schie | 21 oktober 2011
Een klant is niet zomaar iemand. Het spreekwoordelijke 'de klant is koning' komt helemaal tot zijn recht in het boek 'Er komt een klant bij de kassa' van superklant ervaringsdeskundige, Saskia Lips. Het boek houdt aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden een spiegel voor aan winkeleigenaren. De klantervaring staat hierbij centraal. De schrijfster geeft open deuren en 'eye openers' voor het creëren van de meest positieve klantervaring.
Lees verder
recensie
Komt een klant bij de kassa
Ronald Wiekenkamp | 21 oktober 2011
Hoe maak je je winkel tot een succes? Saskia Lips geeft hierop antwoord vanuit haar rijke ervaring als mysterie shopper. 'Komt een klant bij de kassa' is een prettig geschreven laagdrempelig boek. Naar mijn idee is dit verplichte kost voor iedere serieus ondernemende detaillist. Hoe gedetailleerd het boek ook ingaat op alle aspecten van winkelvoering, gaat het naar mijn idee toch voorbij aan een aantal essentiële zaken die grote impact hebben op de klantbeleving.
Lees verder

Over Saskia Lips

Saskia Lips is al ruim 20 jaar adviseur voor directies en leidinggevenden. Samenwerkingsvraagstukken bekijkt zij vanuit de context waarin en waarmee moet worden gewerkt. Op die context passen medewerkers namelijk hun gedrag aan. Managers en leidinggevenden zijn dan ook vooral contextmakers. Zij sturen de organisatie via de context, zonder op hun medewerkers te duwen. Het is de meest schuldvrije manier van leidinggeven en werkt bevrijdende voor zowel het management als de medewerkers. En dat terwijl het werk gewoon door kan blijven gaan. In 2020 heeft Saskia samen met Inge Mink ContextMakers© opgericht. Een advies- en trainingsbureau waarmee het maken van context als nieuwe managementmethodiek snel ingang heeft gevonden in zowel het commerciële als het publieke domein. Samen met hun ContextMakkers willen zij leidinggevenden bevrijden van het perfecte plaatje waaraan zij zouden moeten voldoen volgens een aantal gevierde managementboeken en -trainingen. Zij werken liever naar een contextgestuurde organisatie toe. Context waar iedere leidinggevende binnen zijn/haar cirkel van invloed grip op heeft. Deze eigentijdse kijk op het leidinggeven brengt de samenwerking in de gehele organisatie naar een nieuwe dynamiek.

Andere boeken door Saskia Lips

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

1. Met de winkeldeur in huis
2. Winkeltje spelen of ondernemen
3. Klant of schijnklant
4. Kennis
5. Assortiment
6. Luisteren
7. Hokjesdenken
8. Openingstijden
9. Winkelwerkplek
10. De zwakste schakel
11. Verbodsborden
12. Geloofwaardig adviseren
13. Prijzen
14. Uiterlijke verzorging
15. Omgangsvormen
16. Variatie en kwaliteit
17. Incident- of proceduregestuurde winkels
18. Klachtenbehandeling
19. Niets is conceptneutraal
20. De klant als film
21. Bedankt en graag tot ziens

Vergelijkbare boeken

  • WAUW - Gastheerschap en sales in Optima forma!!!
    Johan Lammers
    WAUW - Gastheerschap en sales in Optima forma!!!
    € 21,95
  • De kracht van zacht
    Jan-Willem Seip
    De kracht van zacht
    € 25,00
  • Professioneel verkopen
    H.E. Wijnberg
    Professioneel verkopen
    € 51,50
  • Uit liefde voor de klant
    Els Dhaeze
    Uit liefde voor de klant
    € 17,99
  • Hondenbrokken
    Jos Burgers
    Hondenbrokken
    € 21,50
  • Klantgericht organiseren
    Els Meertens
    Klantgericht organiseren
    € 69,95

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 39,99

Net verschenen

Rubrieken

  • aanbestedingsrecht
  • aansprakelijkheids- en verzekeringsrecht
  • accountancy
  • algemeen juridisch
  • arbeidsrecht
  • bank- en effectenrecht
  • bestuursrecht
  • bouwrecht
  • burgerlijk recht en procesrecht
  • europees-internationaal recht
  • fiscaal recht
  • gezondheidsrecht
  • insolventierecht
  • intellectuele eigendom en ict-recht
  • management
  • mens en maatschappij
  • milieu- en omgevingsrecht
  • notarieel recht
  • ondernemingsrecht
  • pensioenrecht
  • personen- en familierecht
  • sociale zekerheidsrecht
  • staatsrecht
  • strafrecht en criminologie
  • vastgoed- en huurrecht
  • vreemdelingenrecht
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
De expert in juridische vakliteratuur
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Mainpress BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Komt een klant bij de kassa

        Komt een klant bij de kassa
        Saskia Lips
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Komt een klant bij de kassa

        Verwijder uw beoordeling