OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Internet en social media

    Rubriek

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Dossier

    Toon resultaten

    Internet en social media

    Hier vindt u artikelen rond boeken over bijvoorbeeld Instagram en LinkedIn, maar ook over online thuiswerk. Voor iedere professional die meer wil weten over deze onderwerpen.
    Pagina 14 van 578 resultaten
    preview
    Algemeen management
    2 september 2016
    Linda Spaanbroek
    3-4 minuten leestijd
    Ondernemershout bestaat niet rekent af met de mythe dat je als ondernemer geboren moet worden om succesvol te kunnen zijn met je bedrijf. In haar preview vertelt Linda Spaanbroek wat u van het boek mag verwachten.
    recensie
    Internet en social media
    31 augustus 2016
    Rein Hof
    3-5 minuten leestijd
    Aartjan van Erkel heeft zijn nieuwste uitgave een pakkende titel meegegeven: Maak ze gek! Een titel die het in eerste instantie niet eens zou worden, zo valt te lezen in een kader bij de bedankwoorden.
    recensie
    Internet en social media
    26 augustus 2016
    Désirée Wassing-Boerema
    2-3 minuten leestijd
    In Maak ze gek! van Aartjan van Erkel wordt in ‘gewone mensentaal’ uitgelegd hoe je je kunt onderscheiden van de massa, je de hartslag van je (potentiële) klant op hol kunt brengen om uiteindelijk goede zaken te kunnen doen.
    recensie
    Algemeen management
    25 augustus 2016
    Patrick Davidson
    4-5 minuten leestijd
    'Altijd goed wanneer een boek je zo aan het denken zet' meent Patrick Davidson. Hij las Internet is niet het antwoord van Andrew Keen, een zeer kritische analyse van de interneteconomie en Amerikaanse tech-bedrijven zoals Facebook, Uber, Amazon, Apple, Google en Whatsapp. Wat is de impact die internet en internetbedrijven hebben op ons leven en op diverse bedrijfstakken? Leest als een roman, kent een open einde, al is een happy end nog lang niet zeker.
    recensie
    Internet en social media
    22 augustus 2016
    Louis Thorig
    5-7 minuten leestijd
    Reputaties van organisaties die ogenschijnlijk stevig verankerd leken, vallen steeds vaker ten prooi aan de hectiek van het moment. Corporate reputatiemanagement is geen communicatiespecialisme maar verdient een plaats binnen het strategisch management.
    preview
    Internet en social media
    16 augustus 2016
    Patrick Petersen
    3-4 minuten leestijd
    Het Handboek Social Marketing & Business belooft de lezer een social media strategie te helpen ontwikkelen, inzicht te krijgen in de succesfactoren van social media marketing en geeft concreet richting aan een transitie naar een social business. Een preview.
    recensie
    Internet en social media
    16 augustus 2016
    Arjan Yspeert
    3-4 minuten leestijd
    De flaptekst van Maak ze gek! belooft dat auteur en online copywriter Aartjan van Erkel ondernemers beter leert schrijven zodat ze op het web meer gaan verkopen. En daar is geen woord aan gelogen.
    recensie
    Internet en social media
    8 augustus 2016
    Hanneke Tinor-Centi
    1-2 minuten leestijd
    Lanceren is topsport en keihard werken, althans volgens Simone Levie (lezer/gebruiker) die deze uitspraak doet in ‘Ten geleide' aan het begin van Lanceren kan je leren van Marjan Crabtree en Denise Hulst.
    preview
    Internet en social media
    28 juli 2016
    Marjan Crabtree
    4-5 minuten leestijd
    Lanceren is voor vrouwelijke online ondernemers dé verkoopstrategie van de toekomst! Dat beloven de auteurs van Lanceren kan je leren. Wat ze met lanceren bedoelen leest u in deze preview.
    interview
    Internet en social media
    13 juli 2016
    Ronald Buitenhuis
    5-7 minuten leestijd
    De meeste wervend bedoelde corporate online teksten bestempelt Aartjan van Erkel als ‘bullshit-marketing’. Clichés vooral. ‘Daar worden consumenten narrig van.’ Van Erkel pleit in Maak ze gek! voor storytelling. ‘En creëer vooral problemen voor potentiële klanten. Gordon Ramsey is als troubleshooter op TV niet toevallig al elf jaar zo irritant.’
    interview
    Internet en social media
    8 juli 2016
    Jeroen Ansink
    4-6 minuten leestijd
    Van straatjochie tot multi-miljardair. In Alibaba, the house that Jack Ma built beschrijft China-expert en adviseur Duncan Clark hoe de Chinese ondernemer Jack Ma een van ‘s werelds grootste internetbedrijven bouwde. ‘Als ik dit verhaal als fictie had gepitched, dan had ik nooit een boekcontract gekregen.’ 
    recensie
    Internet en social media
    5 juli 2016
    Arjan Yspeert
    2-3 minuten leestijd
    In het voorwoord van Handboek Wordpress 4 van Dirkjan van Ittersum staat het al, een boek van 300 woorden kan niet alles omschrijven wat er bekend is over het bouwen van websites met WordPress.
    recensie
    Internet en social media
    1 juli 2016
    Jan Hoogstra
    3-4 minuten leestijd
    Wie gebruikt er tegenwoordig geen Internet of social media meer? De vlucht van internetgebruik heeft ook risico’s met zich meegebracht, zoals hacking en phishing. Cyberrisico kan echter ook als kan worden gezien, daarover gaat het boek Cyberrisico als kans. Het boek geeft mooie inzichten en voorbeelden en zet aan tot denken.
    recensie
    Internet en social media
    30 juni 2016
    Arjan Yspeert
    2-3 minuten leestijd
    In beeld met pinterest van Hélène van den Dungen, verschenen in de serie Digitale trends en tools in 60 minuten leest inderdaad vlot weg. In een uur of iets langer ben je er wel doorheen.
    nieuws
    Economie
    29 juni 2016
    Bertrand Weegenaar
    1-2 minuten leestijd
    Ze groeien en bloeien als nooit te voren, de startups. Op elke hoek van de straat in de wat grotere en hippe steden van Nederland ‘poppen’ ze ‘up’. Twee of drie man en een zolderkamer: startup. Er zijn programma’s en accelerators om de nieuwe Tesla of LinkedIn te vinden. Of dichter bij huis: Booking.com of Thuisbezorgd.nl. En daar dromen de aankomende ondernemers van. Jaren hard werken en dan met een exit de grote slag. Toch is die kans super klein. Iets van 0,05% om als starter genoeg kapitaal te krijgen voor het grote werk.
    interview
    Internet en social media
    20 juni 2016
    Paul Groothengel
    5-7 minuten leestijd
    De invloed van sociale media op organisaties, en op HR in het bijzonder, is groot, stelt zelfstandig HR-professional Diana Russo. In HR & Social Media beschrijft ze (samen met medeauteur Inge Beckers) hoe en waarom organisaties sociale media kunnen inzetten. En wat de gevolgen daarvan zijn voor communicatie en samenwerking, zowel op de werkvloer als in de bestuurskamer.
    nieuws
    Internet en social media
    17 juni 2016
    Justin van Lopik
    Op 13 december verscheen Zakelijke doelen bereiken met social media. Het eerste boek waarin op een heldere manier wordt uitgelegd wat voor type social media activiteiten horen bij welk businessdoel. Want als je doel bijvoorbeeld is om je naamsbekendheid te vergroten moet je heel andere dingen doen op social media dan wanneer je doel is om je reputatie te veranderen, of medewerkers te werven.
    recensie
    Internet en social media
    16 juni 2016
    Martin van Staveren
    3-5 minuten leestijd
    Cyberrisico als kans - Een risico als een káns zien? Dat vraagt wat mentale lenigheid. In eerste instantie denk je bij risico immers aan gevaar, iets dat je wilt vermijden. Dat geldt ook voor cyberrisico's.
    interview
    Internet en social media
    6 juni 2016
    Lex van Almelo
    5-7 minuten leestijd
    Roel van Rijsewijk is een verteller, die ondernemers en bestuurders in Cyberrisico als kans verleidt om niet bang te zijn voor de risico’s van het internet en om de organisatie niet dicht te timmeren met beveiligingsmaatregelen.
    preview
    Internet en social media
    3 juni 2016
    Aartjan van Erkel
    2-3 minuten leestijd
    In Maak ze gek! krijg je van bestsellerauteur Aartjan van Erkel de geheime formule voor opvallende online marketing, plus een groot aantal Nederlandse voorbeelden. In deze preview geeft hij zijn geheime formule vast weg.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden