OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    Marketing

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Auteur

    Toon meer

    Tags

    Dossier

    Toon meer
    Toon resultaten

    Marketing

    Hier vindt u artikelen rond boeken over marketing en commercie. Van seo en contentmarketing tot branding en storytelling. Alles voor marketingprofessionals en -managers.
    Pagina 31 van 1.732 resultaten
    preview
    Marketing
    1 mei 2018
    Anne Miltenburg
    2-3 minuten leestijd
    De wereld loopt over van de uitdagingen op sociaal, economisch en milieu gebied. Gelukkig is er een opkomende beweging van ondernemers die hier een antwoord op willen bieden.
    recensie
    Marketing
    30 april 2018
    Sippy van Akker
    3-5 minuten leestijd
    Doelgerichte SEO van Tonny Loorbach beoogt vooral om kleine zelfstandigen op het pad van een goede Google-strategie te zetten en vormt een toegankelijk geschreven inleiding in hoe je je webstek op een betere plek in de zoekresultaten krijgt.
    preview
    Marketing
    30 april 2018
    Sonja Schaap
    3-4 minuten leestijd
    Het eerste ondernemersboek over bedrijfsprofilering is een feit. Waarom er nog geen boeken zijn verschenen over dit belangrijke onderwerp voor mkb-ondernemers is voor Sonja Schaap nog steeds een raadsel.
    nieuws
    Economie
    25 april 2018
    Bertrand Weegenaar
    4-5 minuten leestijd
    Er komen zeker dreigingen uit Silicon Valley. Fake news, trollen, de rol van Facebook, of bedreigingen van de democratie door manipulatie van verkiezingen. Het draagt niet bij tot een breed positief beeld van deze innovatieve paar vierkante kilometers ten zuiden van San Francisco.
    recensie
    Marketing
    24 april 2018
    Sjors van Leeuwen
    8-11 minuten leestijd
    Doet marketing ertoe? Een goede vraag want marketing ligt maar al te vaak onder vuur en de positie van marketing binnen organisaties is vaak niet zo sterk. Maar marketing is zeker geen misleiding en  geldverspilling als je het goed inzet.
    recensie
    Marketing
    24 april 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Dit is een fantastisch boek. De titel weet dat helaas goed te verbloemen, maar dit boek moet je als marketeer echt gelezen hebben. Zeker de digitale marketeer, die vaart op data-driven strategieën.
    nieuws
    Marketing
    23 april 2018
    Ger Post
    3-4 minuten leestijd
    Grote namen in de retailwereld hadden het boek The future of shopping al aangeprezen – en mede voor gezorgd dat het een groot, internationaal publiek krijgt. De jury van het ‘Managementboek van het jaar 2018’ sluit zich daarbij aan: ‘Het is een boek dat actueel is voor overheid, onderwijs en ondernemingen.’
    nieuws
    Algemeen management
    20 april 2018
    Daniëlle de Jonge
    2-3 minuten leestijd
    De winnaar is bekend! Het is een boek waarvan wij als jury met recht zeggen: dit moet elke manager lezen. Na bijna een jaar vol lezen, beoordelen, discussiëren en keuzes maken zijn we er uit.
    recensie
    Marketing
    20 april 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Ik ben echt fan van Steven Van Belleghem. De presentatie die ik ooit heb mogen bijwonen was verbijsterend, ronduit geweldig. Hij kan als geen ander vertellen over technologie. Zijn boek When digital becomes human heb ik in één ruk uitgelezen.
    recensie
    Marketing
    17 april 2018
    Barbara van Stijn
    Indrukwekkend boekwerk van meer dan 700 pagina’s. Knap werk van de auteurs Van Liemt & Koot die in een periode van zes jaar een (bijna) volledig handboek voor de professional (to be) gerealiseerd hebben.
    recensie
    Marketing
    12 april 2018
    Patrick Davidson
    5-7 minuten leestijd
    Ons nieuwe boek Wavemakers gaat over leiderschap in een wereld waarin alles er per moment weer anders uitziet. Een volop in beweging zijnde en chaotische wereld, waarin stabiliteit plaatsmaakt voor stromen en golven.
    recensie
    Marketing
    11 april 2018
    Peter Streefkerk
    5-6 minuten leestijd
    Je kunt het bij wijze van spreken een verstandshuwelijk noemen. Zo’n relatie die niet overloopt van warmte en aandacht voor elkaar en elkaars problemen. In de praktijk leidt dat in een aantal gevallen tot moeizame communicatie. In zijn boek Eén fan per dag beschrijft auteur Jos Burgers hoe je van die (interne) klanten echte fans kunt maken en een meer dan normale, duurzame band kunt opbouwen.
    recensie
    Marketing
    5 april 2018
    Jessie van Loon
    3-4 minuten leestijd
    Een boek over zoekmachineoptimalisatie van Tonny Loorbach, bekend van de Internet Marketing Universiteit. Dat zorgt voor hooggespannen verwachtingen, zeker omdat je IMU vaak hoog in Google tegenkomt.
    preview
    Marketing
    30 maart 2018
    Joyce Hardholt
    3-4 minuten leestijd
    Stel je eens voor. Een potentiële klant leest je aanbod, zijn vingers gaan tintelen en bám. Zonder twijfel drukt hij op de bestelknop of pakt hij de telefoon. Dit ligt voor het oprapen, want overtuigend schrijven is makkelijker dan je denkt. We geven je 5 slimme tips.
    recensie
    Marketing
    28 maart 2018
    Fred Rutgers
    2-3 minuten leestijd
    De KLIK Methode, hoe je zorgeloos nieuwe klanten vindt, geschreven door Petra Smit-Wattez is een boek waar ik al vrij snel een klik mee had. Net als de auteur ben ik ervan overtuigd dat mensen alleen zaken doen met mensen die ze aardig vinden.
    preview
    Marketing
    28 maart 2018
    Wim Vermeulen
    4-6 minuten leestijd
    ‘What happened to all the funny ads?’, luidt een kop in het Amerikaanse businessmagazine Fast Company in september 2017.
    nieuws
    Algemeen management
    27 maart 2018
    Daniëlle de Jonge
    3-4 minuten leestijd
    Uit 54 bijzonder goede boeken de vijf exemplaren kiezen die daar nog met kop en schouders boven uit steken. Een pittige klus waar we als jury vol energie indoken.
    preview
    Marketing
    27 maart 2018
    Karin Garritsen
    3-4 minuten leestijd
    Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ervoor ontbreken. Na een enthousiaste start komt er na verloop van tijd weinig content meer uit de organisatie.
    preview
    Marketing
    19 maart 2018
    Marijn van der Starre
    3-4 minuten leestijd
    Wil jij dat je klant ambassadeur is? Dat wil zeggen een echt loyale klant die vol lof over jouw organisatie spreekt? Bouw dan je organisatie op volgens de 5 bouwstenen van klantfocus. Marijn van der Starre schreef er een boek over: Klanten, wat moet je ermee? Een preview.
    nieuws
    Marketing
    13 maart 2018
    Sjors van Leeuwen
    2-3 minuten leestijd
    Honderden zorg- en welzijnsorganisaties openen tijdens De Week van Zorg en Welzijn hun deuren om aan Nederland te laten zien hoe het er aan toegaat op de werkvloer.

      Personen

        Trefwoorden