OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 1

    Filter de resultaten

    Actieve filters 1

    In focus

    Rubriek

    Toon meer

    Auteur

    Tags

    Toon resultaten

    Artikelen in het Online Magazine

    Hier vindt u artikelen rond boeken over Mens en maatschappij. Politiek, maatschappelijke ontwikkelingen, duurzaamheid in brede zin, kortom alles voor de manager die op de hoogte wil zijn.
    Pagina 2 van 33 resultaten
    recensie
    Organisatiekunde
    31 januari 2014
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    'De slimme organisatie' is het sluitstuk van Menno Lantings trilogie over digitalisering, leiderschap en organisatie. Wat zeggen onze klanten over 'De slimme organisatie'?
    recensie
    Projectmanagement
    24 januari 2014
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    Voor iedereen die Scrum wil leren kennen en toepassen, is dit het ideale hands-on boek. Hoe beoordelen lezers 'Scrum voor Dummies'?
    recensie
    Coaching en trainen
    17 januari 2014
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    De huidige tijd vraagt om een flexibele vorm van coaching. Dankzij E-coaching kunnen coachingstrajecten effectief en efficiënt worden ingericht, waardoor cliënten snel, resultaatgericht en duurzaam kunnen worden geholpen met hun vragen. In 'E-coaching' beschrijven Anne Ribbers en Alexander Waringa hoe deze vorm van coaching werkt. Professionals zijn zeer enthousiast over het boek.
    recensie
    Coaching en trainen
    10 januari 2014
    Nienke van Oeveren
    3-4 minuten leestijd
    Diane Lennard biedt in 'Gids voor de ontwikkeling van je eigen coachingsmethode' een praktische en stapsgewijze uiteenzetting die u helpt om uw eigen coachingsmethode te (blijven) ontwikkelen en toetsen.
    recensie
    Marketing
    10 januari 2014
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    'Jos Burgers over klantgerichtheid' bevat de drie prijswinnende boeken van Jos Burgers integraal gebundeld. Wat leren zijn lezers over klanttevredenheid?
    recensie
    Coaching en trainen
    3 januari 2014
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    'Trainen met resultaat' is bestemd voor trainers die meer willen dan alleen een training draaien. Hoe beoordelen lezers dit boek?
    recensie
    Leiderschap
    20 december 2013
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    Karel Noordzij beschrijft in 'Op weg naar nieuw leiderschap' niet alleen de noodzaak tot verandering, maar ook zijn eigen ervaringen op deze weg. Wat vinden de klanten van Managementboek van dit boek?
    recensie
    Organisatiekunde
    6 december 2013
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    Met 'Verdraaide organisaties' bieden Wouter Hart en Marius Buiting houvast aan iedereen die met minder krampachtige beheersbaarheid betere resultaten wil halen. Met herkenbare voorbeelden en een krachtig basismodel. Wat vinden de klanten van Managementboek.nl van dit boek?
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    29 november 2013
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    Als je weet wat jou motiveert, ben je in staat om goede keuzes voor je loopbaan te maken. In 'De kracht van motivatie' maak je uitgebreid kennis met het Systeem voor Individuele Motivatie Analyse (SIMA®), dat door Anton Philips in Nederland is geïntroduceerd.
    recensie
    Organisatiekunde
    22 november 2013
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    Met het boek 'de grote zeezeiler' in uw hoofd, kunt u ook nog lang geen zee overzeilen als u niet eerst flink wat stevige tochten hebt gemaakt. Zo is het ook met veranderinstrumenten. Wat vinden de klanten van Managementboek.nl van Het Groot Verbeterboek van Neil Webers, Lucas van Engelen en Thom Luijben?
    recensie
    Algemeen management
    8 november 2013
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    Alle bekende managementdenkers komen aan bod in MBA in een dag'. Hun meest inspirerende ideeën, superscherp samengevat en glashelder geordend. Met tal van voorbeelden, checklijsten en praktische tips. Wat vinden de klanten van Managementboek van dit boek van Ben Tiggelaar?
    recensie
    Advisering
    19 september 2013
    Nienke van Oeveren
    3-4 minuten leestijd
    Werken voor een opdrachtgever of manager is geen kwestie van ‘u vraagt, wij draaien’. De opdrachtgever aan het denken zetten en zo beter samenwerken, levert de organisatie en alle betrokkenen veel meer op. In Leidingnemen bieden Jan Willem van den Brink en Maarten van Os handvatten voor inhoudelijk deskundige professionals om met meer resultaat, plezier en vertrouwen samen te werken met hun opdrachtgevers en managers. Wat vinden de klanten van Managementboek van dit boek?
    recensie
    Verandermanagement
    31 januari 2013
    Nienke van Oeveren
    2-3 minuten leestijd
    In dienstverlenende organisaties is iedereen gastheer (m/v) van de organisatie. De zogenaamde 'moodmakers' zijn medewerkers die daarin uitblinken: zij geven gasten een welkom gevoel en spelen in op hun behoeften. De kunst is de energie van deze moodmakers te gebruiken als inspiratiebron voor anderen. In Mood Maker laten John Hokkeling en Laura de Mar zien hoe gastvrije organisaties kunnen worden ontwikkeld en wat daarvoor nodig is. Managementboek vroeg drie lezers naar hun mening over dit boek.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden