OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 10465

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    4 resultaten
    recensie
    Strategisch management
    24 mei 2013
    Martin van der Sluis
    1-2 minuten leestijd
    De belangrijkste conclusie trekt Keller al in de proloog van 'Strategisch merkenmanagement': branding is geen raketwetenschap. Dus zelfs als je alle richtlijnen uit dit veelomvattende boek volgt, is succes niet per definitie verzekerd. Immers: naast wetenschappelijke principes bestaat er ook nog zoiets als creativiteit. Branding als wetenschap en als kunst dus.
    recensie
    Strategisch management
    24 mei 2013
    Martin van der Sluis
    De belangrijkste conclusie trekt Keller al in de proloog van 'Strategic Brand Management': branding is geen raketwetenschap. Dus zelfs als je alle richtlijnen uit dit veelomvattende boek volgt, is succes niet per definitie verzekerd. Immers: naast wetenschappelijke principes bestaat er ook nog zoiets als creativiteit. Branding als wetenschap en als kunst dus.
    recensie
    Marketing
    16 mei 2013
    Martin van der Sluis
    Marketeers zijn schijters. Omdat ze bang zijn voor internet. En dus doen ze maar wat online. Het liefst het oude, vertrouwde spelletje. Zenden. Geen permissie, maar interruptie. 'Wij van WC-eend adviseren WC-eend.'
    recensie
    Marketing
    16 mei 2013
    Martin van der Sluis
    1-2 minuten leestijd
    'Geïntegreerde Marketingcommunicatie' (GMC) is een Nederlandse bewerking van 'Integrated Advertising, Promotion and Marketingcommunications', geschreven door Kenneth Clow en Donald Baack.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden