OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
Pagina 2 van 24 resultaten
recensie
Marketing
14 januari 2010
Bas van Vlierden
Alles wat je moet weten over reclame is de ondertitel van het boek 'Zapklare Brokken'. Als er iemand is die je iets kan vertellen over de reclamewereld dan is het wel auteur Hans van Dijk. Van Dijk is een van de bekendste en meest bekroonde tekstschrijvers in de Nederlandse reclamewereld. Dat lijkt dus wel goed te zitten.
recensie
Strategisch management
14 januari 2010
Bas van Vlierden
4-5 minuten leestijd
Concurrentievoordeel, meer marktaandeel en differentiatie zullen in de toekomst geen winstgroei meer opleveren. Dat is althans de zienswijze van Kim en Mauborgne in hun boek 'Blue Ocean Strategy'. Bedrijven moeten op zoek naar blauwe oceanen. Volgens de auteurs biedt dit boek een praktisch kader en analyse-instrument om systematisch blauwe oceanen na te streven en te veroveren.
recensie
Strategisch management
14 januari 2010
Bas van Vlierden
4-5 minuten leestijd
Concurrentievoordeel, meer marktaandeel en differentiatie zullen in de toekomst geen winstgroei meer opleveren. Dat is althans de zienswijze van Kim en Mauborgne in hun boek 'Blue Ocean Strategy'. Bedrijven moeten op zoek naar blauwe oceanen. Volgens de auteurs biedt dit boek een praktisch kader en analyse-instrument om systematisch blauwe oceanen na te streven en te veroveren.
recensie
Marketing
12 januari 2010
Bas van Vlierden
Wist u dat 400.000 Hyvers een supermarkt (Albert Heijn) in hun profiel noemen als een van hun favoriete merken? In 'De Superpromoter' legt Rijn Vogelaar (algemeen directeur Blauw Research) uit wat hij bedoelt met de term superpromoters, hoe je ze herkent en hoe je ze vervolgens kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken.