OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2540311

    Rubriek

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    4 resultaten
    recensie
    Persoonlijke effectiviteit
    6 maart 2013
    Anne Marth Kuilder
    Ik moet iets opbiechten. Ik was aan 'Boek voor MANNEN - heb het lef om echte keuzes te maken' van life en businesscoach Eelco Smit begonnen om er een lekker venijnige recensie over te schrijven. Vooral de ondertitel 'Daar wordt je vrouw ook heel gelukkig van', deed mij denken dat ik in het stukje dat nu volgt het boek subtiel maar onherroepelijk naar de prullenbak zou verwijzen. Maar ik moet iets bekennen: het is een heel goed boek.
    recensie
    Leiderschap
    8 november 2012
    Anne Marth Kuilder
    1-3 minuten leestijd
    Als je aan deze recensie begonnen bent om snel iets over de inhoud van 'Filosofie en leiderschap' van Eric Bolle te weten te komen, zonder dat je van plan bent het boek echt te lezen, dan spreek Bolle je al in de inleiding vermanend toe: 'Lezen kost geen tijd, lezen spaart tijd.'
    recensie
    Strategisch management
    12 december 2011
    Anne Marth Kuilder
    De meeste organisaties denken nog in de oude structuren, tradities en belangen. Peter Koudstaal en Greetje Bijloo laten in 'Nieuwe verbindingen' overtuigend zien dat nieuwe, samengestelde behoeften leiden tot nieuwe verbindingen. Helaas kiezen ook de auteurs zelf voor een oude vorm en leggen ze geen verbinding met hun lezers.
    recensie
    Marketing
    12 april 2011
    Anne Marth Kuilder
    Een boek aanmatigend de titel geven 'Goed boek' en dan beginnen met de woorden: 'Er is hoop'. Hilde Roothart en Irene Ras, twee trendwatchers en de auteurs van 'Goed boek', kunnen niet van enige vorm van bescheidenheid beticht worden. Zij hebben overduidelijk een missie; ze willen inspireren tot verandering en verbetering en iedereen aansporen om op zijn of haar eigen persoonlijke of zakelijke, kleinschalige of grootschalige manier te streven naar een betere toekomst. En dat streven moet volgens hen uit meer bestaan dan enkel mooi geformuleerde goede voornemens. De kansen liggen voor ons klaar, het is tijd om tot handelen over te gaan.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden