OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 2708133

    Rubriek

    Toon meer

    Online Magazine

    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    Pagina 2 van 34 resultaten
    recensie
    Marketing
    24 april 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Dit is een fantastisch boek. De titel weet dat helaas goed te verbloemen, maar dit boek moet je als marketeer echt gelezen hebben. Zeker de digitale marketeer, die vaart op data-driven strategieën.
    recensie
    Mens en maatschappij
    23 april 2018
    Ger van den Buijs
    2-3 minuten leestijd
    De ondertitel verwoordt prachtig de visie van de auteurs: ‘de machine als medemens’. Ik heb de laatste tijd een aantal boeken gelezen over Artificiële Intelligentie (AI) en dit boek is absoluut het beste in zijn genre.
    recensie
    Marketing
    20 april 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Ik ben echt fan van Steven Van Belleghem. De presentatie die ik ooit heb mogen bijwonen was verbijsterend, ronduit geweldig. Hij kan als geen ander vertellen over technologie. Zijn boek When digital becomes human heb ik in één ruk uitgelezen.
    recensie
    IT-management / ICT
    23 maart 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Hack leest als een tijdschrift. Lekkere korte verhalen, met een goede storyline. Vanuit verschillende invalshoeken belicht de groep auteurs de kracht en dilemma’s rondom het werken met data.
    recensie
    Reclame en verkoop
    21 maart 2018
    Ger van den Buijs
    In de introductie van Artificial Intelligence for Marketing wordt gesteld dat het boek een brug wil slaan voor AI professionals en Marketing professionals. Het biedt basiskennis van AI en machine learning aan.
    recensie
    Internet en social media
    21 maart 2018
    Ger van den Buijs
    2-3 minuten leestijd
    Met 25 mei, de datum waarop de sanctionering van AVG/GDPR in werking treedt, in aantocht is Je hebt wél iets te verbergen van Maurits Martijn en Dimitri Tokmetzis een must read.
    recensie
    Marketing
    22 februari 2018
    Ger van den Buijs
    Ik zou dit boek betitelen als een boek voor de beginnende ondernemer. In 50 tips krijg je een beeld hoe je jouw positionering kunt verbeteren en waarom je een barrière voor succes bent. De tips zijn niet uniek, maar is dat erg?
    recensie
    Marketing
    21 februari 2018
    Ger van den Buijs
    3-4 minuten leestijd
    The future of shopping is een indrukwekkend boek. De auteurs zetten de toekomst van retail in de context van de veranderende maatschappij en technologie. Een alomvattende visie die goed is onderbouwd met data en voorbeelden. Dit boek is zeker een aanrader, ook voor mensen die al veel weten over retail.
    recensie
    IT-management / ICT
    20 februari 2018
    Ger van den Buijs
    2-3 minuten leestijd
    Jarno Duursma, de auteur van De digitale butler, is duidelijk een gedreven futurist, met een fascinatie voor de technische ontwikkelingen.
    recensie
    Reclame en verkoop
    15 februari 2018
    Ger van den Buijs
    recensie
    Marketing
    9 februari 2018
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Eén fan per dag van Jos Burgers is een enerverend boek, vol pakkende voorbeelden. De bedrijven die in het boek genoemd worden hebben geluk.
    recensie
    Marketing
    27 december 2017
    Ger van den Buijs
    Brand management insights is een prachtig vormgegeven boekje. Het is gebaseerd op een promotie-onderzoek van Lenderink. De kern van het betoog is ingekaderd in de historische ontwikkeling van Brand management.
    recensie
    Communicatie en media
    22 december 2017
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Wat een heerlijke titel. Ga lekker zelf in je kracht staan belichaamt helemaal de vermoeidheid en weerstand die ik voel als sommige businesscoaches hoor praten. ’s Ochtends 6:45, tijdens m’n ontbijt, sloeg ik het boekje open.
    recensie
    Communicatie en media
    23 november 2017
    Ger van den Buijs
    1-2 minuten leestijd
    Ik heb Storydesign gelezen met het doel het meteen toe te passen in een praatje dat ik over een week moet houden. Maar mijn gedachten schoten ook regelmatig terug naar de presentatie die ik vorige maand op eRetail Europe heb gehouden.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden