OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
					2
			
Recensies
																	Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
															
							
							
														5 resultaten
						recensie
							Marketing
			
			23 mei 2013
				Sven Kuipers
									1-2 minuten leestijd
							De titel 'Groundswell' is de term die Li en Bernoff geven aan de trend waarin mensen gebruik maken van technologieën om datgene te krijgen dat ze eerder van elkaar kunnen krijgen dan van bedrijven. Denkt u aan eerlijke productbeoordelingen, vergaande adviezen in productgebruik; dat soort ontwikkelingen. Het is het gevolg van de onbedwingbare neiging van mensen om met elkaar te willen spreken, te binden.
		recensie
							Economie
			
			16 mei 2013
				Sven Kuipers
									1-2 minuten leestijd
							Innovatie is al weer een tijdje in de mode. U kent het verhaal wel: internationaal concurrentieveld, mondige consument, internettijdperk en dus moet innovatie soelaas bieden. Dit keer wordt innovatie behandeld vanuit het perspectief van de BV Nederland en daarmee is 'Innovatie uit de polder' eigenlijk bij voorbaat ongeschikt voor de praktiserende marketeer, tenzij deze de specifieke opdracht heeft om Nederland uit het innovatieslop te trekken.
		recensie
							Verandermanagement
			
			13 mei 2013
				Sven Kuipers
									1-2 minuten leestijd
							Alweer een boek over innovatie. Ditmaal buigt Jeff Gasperz, hoogleraar innovatie aan de Nyenrode Business Universiteit, zich over het onderwerp. Hij belooft simpele en praktische adviezen waarmee je direct aan de slag kunt binnen de eigen organisatie. En die geeft hij ook.
		recensie
							Marketing
			
			10 mei 2013
				Sven Kuipers
									1-2 minuten leestijd
							In 'Calimeromarketing 2.0. De Nieuwe Marketingfilosofie voor Kleine Ondernemers, Freelancers en Zzp'ers' wordt een hoop duidelijk. Romme schrijft zonder enig blikken of blozen op wat iedere marketeer allang weet.
		recensie