OnlineMagazine
Platform voor business professionals
Filteren
2
Recensies
Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
4 resultaten
recensie
Marketing
12 augustus 2011
Edwin Voors
Veldhoen en Van Slooten bieden in 'De 9+ organisatie – Van marketshare naar mindshare' een andere kijk op marketing. Hun visie houdt in dat je het verschil maakt in de service die je biedt en niet door de juiste reclamecampagnes. Om een 9+ organisatie te worden is daadwerkelijk begrip nodig van de wensen en beleving van de klant. Veldhoen en Van Slooten gaan zo ver om dit mindshare te noemen. Als een organisatie de bewuste (maar vooral) de onbewuste behoeftes van een klant kent, dan kunnen kleine projecten tot grote effecten in de klanttevredenheid én -loyaliteit leiden.
recensie
Verandermanagement
25 augustus 2010
Edwin Voors
Na hun succesvolle boek 'Made to Stick' ('De plakfactor') komen Chip Heath & Dan Heath wederom met een bestseller: 'Switch'. De gebroeders Heath geven in dit boek aan vanuit welke invalshoeken je tot een verandering in het gedrag van mensen kunt komen.
recensie
Verandermanagement
25 augustus 2010
Edwin Voors
6-9 minuten leestijd
Na hun succesvolle boek 'Made to Stick' ('De plakfactor') komen Chip Heath & Dan Heath wederom met een bestseller: 'Switch'. De gebroeders Heath geven in dit boek aan vanuit welke invalshoeken je tot een verandering in het gedrag van mensen kunt komen.
recensie
Leiderschap
2 juli 2010
Edwin Voors
In 'Echte Leiders Gebruiken Geen Powerpoint' geeft Christopher Witt aan hoe je tot een geweldige toespraak kunt komen. Hierbij volgt hij de vier onderdelen die Demosthenos vijfentwintig honderdjaar geleden al benoemde. Een geweldige toespraak bestaat volgens hem uit: 1) een belangrijk persoon, 2) een opmerkelijke gebeurtenis, 3) een boeiende boodschap en 4) een meesterlijke voordracht. 'Echte Leiders Gebruiken Geen Powerpoint' is wat mij betreft een echte aanrader voor ieder die regelmatig een presentatie geeft. Het geeft mogelijkheden meer te bereiken bij je publiek én om zelf beter over te komen.