OnlineMagazine

Platform voor business professionals

Zoek in het Online Magazine

Gevonden artikelen

    Filteren 2

    Filter de resultaten

    Actieve filters 2

    Recensie 3076256
    Toon resultaten

    Recensies

    Recensies van Managementboek zijn onafhankelijk en geverifieerd. Ze komen tot stand in direct contact met onze redactie.
    1 resultaat
    recensie
    Marketing
    25 juni 2010
    Roel Reukers
    'Meatball Sundae' is een boek van Seth Godin dat, net als zijn vorige boek 'Purple Cow', uitgebreid stil staat bij het zogenaamde 'nieuwe marketing'. De Nederlandse vertaling van dit boek heeft als titel meegekregen: 'Gehaktballen met slagroom'. Godin gebruikt gehaktballen en slagroom als synoniemen voor respectievelijk oude- en nieuwe marketing. Boodschap van Godin is dat oude marketing (gehaktballen) niet zomaar nog lekkerder wordt wanneer je er een toefje slagroom (nieuwe marketing/media) op doet: 1 + 1 is niet altijd 2.

    Populaire producten

      Personen

        Trefwoorden