
Lees verder
Jos Burgers is bestsellerauteur van managementboeken en spreker over onderwerpen als strategie, marketing, sales en klantgerichtheid.
Met meer dan honderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zes van zijn boeken zijn uitgeroepen tot het bestverkochte managementboek van een jaar.
Meer over Jos BurgersWilt u zonder torenhoge marketingbudgetten nieuwe klanten vinden en bestaande klanten aan u binden? 'No Budget Marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures.
In 'No Budget Marketing' laat bestsellerauteur Jos Burgers zien hoe u fiks op uw marketingbudget bespaart door uw dure reclamecampagnes te vervangen door een gerichte, messcherpe strategie.
U maakt kennis met een andere manier van denken die geld bespaart én extra klanten oplevert. Want wat is nu geloofwaardiger: een voorgekookte reclameboodschap of mond-tot-mondreclame van een oprecht tevreden klant? No Budget Marketing betekent op een andere manier omgaan met klanten en media.Ontdek niet alleen hoe u van uw klanten ambassadeurs maakt. Leer ook hoe u de pers op uw hand krijgt en nieuwe klanten zélf kennis laat maken met uw product of dienst. Een eerste goede ervaring is de allerbeste reclame!
Is 'No Budget Marketing' dan een antireclameboek? Integendeel: No Budget Marketing laat zich uitstekend combineren met traditionele marketing- en communicatietechnieken. Dit boek leert u welk middel het meest effectief is voor welk doel, en hoe Budget Marketing en No Budget Marketing elkaar kunnen versterken. Dus of uw marketingbudiget nu goot of klein is, 'No Budget Marketing' is een onmisbare aanvulling op uw marketinggereedschapskist.
marketing no budget marketing mond-tot-mondreclame klantwaarde klantgerichtheid strategie ambassadeurs klanttevredenheid klantervaring klantbeleving klantbehoud onderscheidend vermogen strategische marketing marketingbudget eerste indruk kosteneffectieve marketing klantloyaliteit verwachtingen overtreffen klantfeedback klantcommunicatie ondernemen first impression communicatie klantrelaties klachtenmanagement marketingstrategie dienstverlening prijsdruk verkoopstrategie word-of-mouth doelgroepen internet klantwaarde creëren marketingcommunicatie servicemanagement klantcontact bedrijfsstrategie reclame-effectiviteit traditionele marketing sociale invloed free publicity assortimentsamenstelling bedieningsconcepten ondernemerschap klantsegmentatie transparantie marktpositionering verkooptechnieken reclamestrategie social media sampling concurrentievoordeel geloofwaardigheid keuzestress klantfocus merkbeleving kwaliteitsmanagement succesfactoren referentiestrategie samenwerking innovatie pragmatische aanpak bedrijfspositionering organisatieverandering
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books